Základný cieľ, ktorý sme si stanovili, je okrem auditu a vedenia účtovníctva poskytnúť klientovi pridanú hodnotu vo forme vysokej profesionality a prispôsobivosti jeho potrebám.
Súčasťou vedenia účtovníctva našou spoločnosťou patria bezplatné konzultácie a priebežná optimalizácia.
Našou prioritou je poskytovanie služieb a odborných rád klientom tak, aby sa mohli plne venovať svojej podnikateľskej činnosti, bez toho, aby boli zaťažení ekonomickými a daňovými zmenami, ktoré sú v našej legislatíve pomerne časté.
Zamestnávame ľudí, ktorí sú zodpovední, a ktorým záleží na tom čo robia a aké služby poskytujú. Uvedomujeme si, že od odbornosti a motivácie našich zamestnancov závisí úspech našej spoločnosti, preto sa snažíme vytvárať interné prostredie vo firme, v ktorom majú zamestnanci vytvorené všetky podmienky na vzdelávanie a rozvoj.
Manažment spoločnosti vedomý si svojej zodpovednosti za kvalitu, vyhlasuje svoju Politiku kvality s nasledovnými princípmi:
Spokojnosť zákazníka je našou najvyššou prioritou.
Vysoká kvalita všetkých činností poskytovaných v oblasti auditu a účtovníctva je predpokladom na upevnenie a neustále zlepšovanie nášho postavenia na domácom trhu.
Kvalita je prvá a základná úloha, za ktorej splnenie zodpovedajú pracovníci spoločnosti na všetkých riadiacich a výkonných miestach.
Zaväzujeme sa spĺňať požiadavky a trvalo zlepšovať efektívnosť systému manažérstva kvality.
Externých pracovníkov aktívne začleňujeme do nášho systému manažérstva kvality.
Trvalé zlepšovanie systému manažérstva kvality je podporované a zabezpečované aktívnym prístupom pracovníkov na všetkých úrovniach spoločnosti.
Každý náš pracovník je reprezentantom spoločnosti a svojou prácou a vystupovaním pomáha budovať dobré meno spoločnosti a stabilizovať pozíciu spoločnosti u zákazníkov.
Starostlivosť o sociálne zabezpečenie, životné a pracovné prostredie je súčasťou stratégie rozvoja spoločnosti.